Ontdek hoe we met G-STIC samenwerkten om een dynamische en gebruiksvriendelijke website te ontwikkelen voor het FTI Festival in Hasselt, dat liep van 16 tot 21 maart 2024.
Cases
Performance Marketing
TaaS voor een optimale samenwerking – Experience Antwerp
Het team van Experience Antwerp wilde op korte termijn een online boekingsplatform lanceren gekoppeld met het boekingssysteem van Gantner om individuele en groepstickets te verkopen aan zowel particulieren, scholen en bedrijven.
Omnichannel Groei – X²O
Binnen dit ongoing partnership vormen onze performance experts samen met de X2O in-house marketeers 1 team en ondersteunen we zowel strategisch als in executie en kennisoverdracht. Resultaat: +280% Paid revenue.
Omnichannel groei – Machineland
Vol de omnichannel kaart getrokken met duidelijk resultaat : +62% meer online omzet per jaar en een meetbaar ROPO effect!
Omnichannel groei – Twice as Nice
Twice as Nice groeit jaar na jaar, zowel in de fysieke winkels als online. ROAS ging x8 en SEO matig stegen we met 260% in relevante top-3 posities.
Safe Lease Webdesign & WordPress Website – Baloise
Met Safe Lease huur je als particulier een wagen tegen een vast bedrag per maand via jouw persoonlijke makelaar in je buurt.