Vraag je website analyse aan!

Breng de scope van je nieuwe website in kaart!

Staat de scope van je project niet op punt? Wil je meer weten in een nieuwe technologie of een bepaalde leverancier?

Wij brengen de mogelijkheden in kaart en vergemakkelijken de keuze.

Hybrid Agency Team

Website analyse

Maak van de realiteit een opportuniteit

Wat mag je verwachten?

Doel van deze voorstudie is om het conceptueel en functioneel idee van dit platform concreet op te lijsten en uit te werken.

We stellen hiervoor een ervaren project manager ter beschikking die samen met jullie:

  • de volledige project scope in kaart brengt
  • strategische doelstellingen en stakeholders bepaalt
  • beperkingen/ risico’s( budget, timing, veiligheid, ….) beschrijft
  • een gedetailleerd overzicht van functionaliteiten maakt (product backlog) en deze rankt
  • niet-functionele behoeften oplijst ( snelheid, performance, UX, UI, koppeling met andere platformen/software…)
  • veiligheidsnoden bepaalt
Door ervaren experts

Uitgevoerd en toegelicht door gecertificeerde experts die dagdagelijks online rendement maximaliseren. Zowel voor startups, KMO’s als internationale corporates.

Eerlijke kijk

We nemen jouw online aanpak onder de loep alsof het over ons eigen bedrijf gaat. Verwacht van ons eerlijke feedback, goed of minder goed…

Meteen kosten en tijd besparen

Op basis van onze analyse adviseren we je tastbare quick wins die onmiddellijk een rendementsverschil zullen betekenen.

ROI op lange termijn

Is de structuur en opbouw correct? Hanteer je de juiste strategie? Wordt er maximaal geoptimaliseerd? We bezorgen je feedback die je ROI meteen én op lange termijn verbetert.

Wat komt er aan bod

In deze fase verzamelen we alle informatie die eender waar te vinden is over je bedrijf en jouw doelstellingen.

Hybrid Agency Team
  • Performance audit uitvoeren

    We starten met een digitale Performance Audit, een audit van je huidige website en online strategie. Het doel van een Performance Audit is het meten van de kwaliteit en effectiviteit van je online marketing (strategie, touchpoints en campagnes).

    Tijdens het opmaken van zo’n scan of audit krijgen we een beter zicht op jullie activiteiten en doelstellingen en zien we hoe daar beter naartoe kan gewerkt worden. We voeren de performance audit uit op alle relevante, digitale performance kanalen, met een focus op SEO, Paid advertising & Analytics. De aanbevelingen die hieruit vloeien nemen we vervolgens mee bij uitwerken van de nieuwe website.

  • Intake gesprek

    Op basis van een eerste intakegesprek, gaan we aan de slag om het project in kaart te brengen. Hiervoor werken we samen om alle requirements in kaart te brengen en eventuele vragen uit te klaren.

  • Doelpubliek bepalen

    Als klant heb je vaak al een idee van hoe je toekomstige site eruit moet zien en kan je urenlang over het project praten en met ideeën komen over alles wat je voor ogen hebt. Het is absoluut noodzakelijk om in stadium ook het doelpubliek van je site te bepalen. De kans is groot dat je reeds weet wie het publiek is en voor wie de site bedoeld is. Het identificeren van demografische informatie zoals: leeftijd, geslacht, locatie zal helpen tegemoet te komen aan de behoeften van je website.

  • Doelstellingen in kaart brengen

    Het doel van de website wordt ook bepaald tijdens deze fase. Dit kan gaan van de omzet verhogen, een gezaghebbende bron worden en kwaliteitsvolle inhoud op de website aanbieden, verbeteren van de interactie met bestaande en potentiële klanten tot simpelweg het merk verder uitbouwen.

  • Budget en doorlooptijd bepalen

    Op basis van de analyse kan een eerste voorstel voor het budget gemaakt worden en het project ingeschat worden met betrekking tot doorlooptijd.

Testimonials

Zij kozen reeds voor een hoger online rendement

Wij zijn voor onze klanten een waardevolle toevoeging op hun online marketingteam, extra capaciteit, een strategische sparringpartner, een digitale mentor, … You name it, we’ve got it.