E-mail blijft het marketingkanaal bij uitstek

De relatief lage kosten en de meetbaarheid maken van e-mailmarketing een efficiënt marketingkanaal. Andere redenen om te blijven kiezen voor e-mail marketing lees je hieronder.

E-mail marketing wordt vaak onderschat of afgeschreven omdat het voor velen een verouderd kanaal is. Niets is minder waar, e-mail marketing is springlevend als je ‘t ons vraagt. E-mail blijft het marketingkanaal bij uitstek met globaal de hoogste Return On Investment (ROI). De relatief lage kosten en de meetbaarheid maken het een efficiënt marketingkanaal.

E-mails die geopend en gelezen worden, dat is waar het allemaal om draait. Hiervoor moeten we de aandacht trekken door relevante info te bieden waar klanten echt naar op zoek zijn. Dit kan in de vorm van een eenvoudige nieuwsbrief maar we kunnen ook een stapje verder gaan met marketing automations.

Hoe we jou helpen met E-mail marketing

Wil je ook starten met e-mail marketing of je huidige e-mail marketing strategie verder uitbouwen of verbeteren?
Zo kunnen wij jou helpen bij de verschillende aspecten van e-mail marketing:

Periodieke en transactionele e-mails

We helpen je bij het versturen van periodieke en transactionele e-mails. We stellen e-mails op die zowel voor meer engagement als meer verkopen zorgen binnen de doelgroep. Dit met de nodige aandacht voor mobiele leesbaarheid. Veel e-mails worden immers op de smartphone gelezen, dus zorgen we ervoor dat elke e-mail ook mobiel optimaal te lezen is.

E-mail automation

Een stapje verder van traditionele e-mail marketing? Dan kom je uit bij marketing automation. Met marketing automation zetten we een geautomatiseerde flow op om je klanten mee te nemen doorheen jouw verhaal. Mails worden automatisch uitgestuurd als aan een bepaalde voorwaarde wordt voldaan. Denk hierbij aan klanten die zich inschrijven voor jouw nieuwsbrief of jarig zijn. Hiervoor stellen we vooraf bepaalde scenario’s op en testen we deze zodat alles vlekkeloos en volledig automatisch kan verlopen.

E-mail Automation

E-mail templates aanleveren

Een e-mail template is een onmisbare basis voor de inzet van e-mailmarketing. Wij kunnen een e-mail template bouwen en ontwerpen voor jouw bedrijf. Dit volledig in lijn met jouw wensen en noden en conform jouw huisstijl. Daarnaast kijken we niet alleen naar hoe jouw e-mail eruit ziet maar zorgen we er ook voor dat deze geoptimaliseerd zijn naar jouw doelstelling.

Datastructureren binnen e-mail account

The money is in the list! Een gestructureerde lijst met e-mailadressen blijft een erg waardevolle tool voor je bedrijf. Door aan e-mailmarketing te doen, bouwen we aan een lijst van mensen die op één of andere manier interesse hebben in jouw producten of diensten. Vanuit alle kanalen brengen we al deze mensen samen in één gecentraliseerde lijst waarmee we acties gaan opzetten.

A/B testing

Door het uitvoeren van A/B tests kunnen we op basis van cijfers bepalen welke inhoud voor welke doelgroep het beste werkt. De e-mail met de beste resultaten wordt dan uiteindelijk naar de volledige mailinglist gestuurd.

Dashboard

Hybrid, jouw e-mail marketing-expert

Benieuwd hoe jij jouw e-mailcampagnes naar een hoger niveau kan tillen? Wij lichten je volledige digitale aanpak door. Zo ontdek je hoe je voor hetzelfde budget meer leads kan verzamelen of verkopen mogelijk maakt.

Hybrid

Resultaat door slimme e-mailcampagnes