Hybrid Agency kaapt 1ste plaats weg op Data Driven YMCE Awards

Blog

Hybrid Agency kaapt 1ste plaats weg op Data Driven YMCE Awards

Waarom je e-mailmarketing niet zomaar mag afschrijven
Nieuws
|

Op 29 november was het spanning troef voor ‘onze’ Diego Llera die de kleuren van Hybrid Agency verdedigde ter gelegenheid van de prijsuitreiking van de Data Driven YMCE Awards op de UMA day. En dat deed hij met verve! Samen met teamgenoot Laura Sierra Alvarez van het agentschap Space behaalde hij de 1ste plaats, een mooie erkenning voor onze digital strategy manager en bij uitbreiding voor het ganse Hybrid team.

Data Driven is een specifiek onderdeel van de competitie Young Media & Channel Experts. Communicatie-, reclame- en mediabureaus zetten de afgelopen jaren meer en meer in op talentvolle data-analisten en online marketeers. YMCE heeft in 2017 dan ook de Data Driven awards in het leven geroepen om dit specifieke expertisedomein meer in de kijker te zetten.

Langs deze weg wil Hybrid Agency de winnaars Laura Sierra Alvarez (Space) en Diego Llera (Hybrid) feliciteren voor het neergezette resultaat. Tot volgend jaar!

De weg naar de finale…

Hoe het begon voor Hybrid Agency? Op dinsdag 16 oktober kregen de deelnemers een briefing voorgeschoteld van een tot dan voor hen onbekende opdrachtgever (Volkswagen Belgium). De 8 deelnemende teams moesten op het einde van de dag hun Data Driven marketinganalyses en -aanbevelingen voorleggen aan de YMCE-jury. Voor Hybrid Agency deed naast Diego ook onze collega Alexander mee. Hij verdedigde onze kleuren voortreffelijk maar schopte het helaas niet tot bij de genomineerden.

Het duo Diego en Laura werd na afloop wel uitgeroepen tot één van de drie genomineerde teams. Deze nominatie voor de deelname aan de UMA Day was voor Hybrid Agency reeds een erkenning voor de kansen die het agentschap geeft aan jonge data-analisten en online marketeers.

Wat zijn de YMCE Awards?

Young Media & Channel Experts is een internationaal initiatief dat in België de steun geniet van Welcome Media, IP, VAR en Bisnode. Deze wedstrijd wil media-agentschappen en in het bijzonder jonge talenten binnen advertising en marketing een springplank bieden naar nog meer zichtbaarheid. Tijdens de awards worden zij uitgedaagd om op basis van een echte briefing van een adverteerder zo creatief en innovatief mogelijk uit de hoek te komen.

Meer informatie over de Awards vind je op de website van YMCE.

Ben je benieuwd naar onze aanpak? Neem snel een kijkje naar onze cases!