Paid Advertising

De juiste boodschap tonen aan de juiste persoon op het juiste moment? Kies voor advertising!

Aanwezig zijn met gerichte advertenties wanneer consumenten op zoek zijn naar bedrijven zoals dat van jou, dat is de kracht van paid advertising.

Het is razendpopulair en dat kan wel eens te maken hebben met het feit dat het vandaag de snelste manier is om mensen te bereiken die er voor jouw bedrijf écht toe doen.

Wij zijn gebeten en gedreven door advertising. We blijven optimaliseren tot we onze targets behalen. Wat volgens ons aan de basis ligt van een succesvolle campagne? Enerzijds advertenties die relevant en duidelijk zijn. Anderzijds het overeenstemmen van deze advertenties met de marketingdoelstellingen van je bedrijf.

Maar wat nu met de resultaten? Die meten we heel gedetailleerd. Geen speculaties maar real-time data. We evalueren en optimaliseren. Tevreden zijn we pas als we jouw doelstelling behalen maar zelfs daarna streven we naar een nog beter resultaat.

De online advertentiemarkt biedt ontzettend veel mogelijkheden:

Search Advertising:
Google en Bing

We rekenen steeds vaker op onze zoekmachines. We zoeken naar recepten, openingsuren, locaties en zelfs doktersadvies. Stel je nu eens voor dat jouw product of service ook tussen deze zoekresultaten zou verschijnen. Weet jij wat dit voor jouw bedrijf kan betekenen? Wij in ieder geval wel. We lichten dit graag aan je toe.

Social Media Advertising:
Facebook, Instagram

We scrollen met z’n allen kilometers lang door onze feed. We ontdekken, liken, sharen en inspireren. Wil jij jouw doelgroep bereiken? Vergeet dan zeker social media advertising niet. Met een juiste mix van social kanalen en sterke content bereik je al heel wat. Gooi je daar nog een sterke advertising strategie bij, dan laat je je resultaten pas écht boosten.

Overige Kanalen:
Twitter, Spotify, Waze, Snapchat

Afhankelijk van jouw doelstelling of type niche zijn er verschillende andere kanalen die interessant kunnen zijn. Denk maar aan een audioadvertentie op Spotify, het steeds groeiende online muziekplatform of een advertentie op Snapchat of Waze. Er zijn veel mogelijkheden en om jouw doelgroep te bereiken willen wij gerust al eens out-of-the-box denken.

Linkedin Advertising: 

Doelgericht een B2B publiek bereiken? Dan is adverteren op LinkedIn een interessante optie. Vergelijk het als één groot netwerkevent waar je verschillende CEO’s, marketingmanagers, potentiële klanten en werknemers aanwezig zijn. Als je kiest voor krachtige boodschap en de juiste adverentievorm zorg je ervoor dat jij op dit netwerkevent ook de juiste connecties legt!