Content marketing

Content is meer dan alleen tekst. Je bezorgt de juiste boodschap aan je doelpubliek met als doel nieuwe klanten te converteren.

Waarom content marketing?

Content uit zich in verschillende vormen, denk maar aan een blogbericht, filmpje of facebook post. Je kan het inzetten om verschillende doelen te bereiken; informeren, activeren, converteren. De mogelijkheden van content zijn oneindig. En daarom is het ook razend populair.

Razend populair maar niet altijd doeltreffend want goede content maak je niet in 1-2-3. Er gaat een grondig proces aan vooraf. In de eerste fase analyseren we je doelpubliek, we willen je klant echt leren kennen. Welke informatiebehoefte hebben ze en op welke platformen bevinden ze zich?

Als we deze informatie hebben, gaan we met z’n allen rond de tafel zitten voor een brainstormsessie. Om het uiteindelijke content plan te maken, halen we onze designers, developers en video producers erbij. Want content is meer dan alleen tekst.

‘Content is queen, distribution is king’. Content creëren is één ding maar als je het niet strategisch inzet, behaal je geen resultaat. Wij vinden het doeltreffend verspreiden, plaatsen en vindbaar maken van content minstens even belangrijk.

De pro’s van content marketing:
  • Betere vindbaarheid
  • Meer conversies
  • Groter bereik
  • Meer leads
  • Relatie opbouwen met de klant