Hybrid genomineerd voor de YMCE award

Afgelopen dinsdag ging de crème de la crème van de digitale marketing de strijd aan met elkaar. Met als één hoofddoel, het binnenhalen van de Data Driven YMCE award. Hybrid werd vertegenwoordigd door Alexander en Diego. Ze lieten het beste van zichzelf zien op deze wedstrijd voor jonge mediabureaus en gespecialiseerde organisaties.

Gisteren werden de 3 genomineerde teams bekend gemaakt;

  •      Bella Kabeya (Phd) & Maxime Leblicq (Space)
  •      Lyse Saintjean (Space) en Tim Vanacker (Havas)
  •      Laura Sierra Alvarez (Space) & Diego Llera (Hybrid Agency)

De winnaars worden bekroond op 29 november, ter gelegenheid van de UMA Day. Wij duimen alvast voor de titel! ????

Wat houdt de YMCE award juist in?

Tijdens die dag kregen de deelnemers een briefing van een tot dan onbekende adverteerder. Op het einde van de dag kwamen 8 teams met hun analyse en aanbevelingen op het vlak van data driven marketing voor de YMCE-jury.

De wedstrijd werd gehouden bij Bisnode waar Gino Baeck, CEO van GroupM en vice-president van UMA de jonge deelnemers toesprak met een aanmoedigende toespraak.

10 van de deelnemers waren onderdeel van een UMA agentschap. De andere 6 deelnemers waren jonge professionals uit gespecialiseerde organisaties als Rising Lab, Blue2Purple, Pivott, Ogilvy-Social.lab en ons eigen Hybrid Agency.

De opdrachtgever van de dag was Simon De Pauw, Digital Communication Manager bij Volkswagen Belgium. Zijn briefing was gericht op een leadgeneratie- en conversie campagne voor het T-Roc Model, gebaseerd op expliciete gegevens uit eerdere acties. De deelnemers werden vervolgens verdeeld in teams van twee personen. Ze kregen vijf uur de tijd om een strategie uit te werken voor de verkoop van 1000 Volkswagen T-roc modellen.

Ben je benieuwd naar onze aanpak? Neem snel een kijkje naar onze cases!