Webdesign -en development
Baloise – Design & Development Event- en Cybersafe

Case

Baloise – Design & Development Event- en Cybersafe

Baloise - Design & Development Event- en Cybersafe

De klant

Baloise Insurance is de commerciële benaming van Baloise Belgium nv en maakt deel uit van de Zwitserse Baloise Group. De verzekeringsmaatschappij ontstond uit de fusie van Mercator, Avéro en Nateus.

De opdracht

Baloise lanceerde in 2019 twee nieuwe producten Cyber Safe en Event Safe. Hiervoor wilden ze 2 landingspagina’s maken, met informatie over hoe je jezelf en jouw familie online kan beschermen en welke verzekering je het beste neemt om jouw event en de vrijwilligers te beschermen.

Onze aanpak

Voor elks van deze pagina’s hebben we een design op maat gemaakt, rekening houdend met de aangeleverd foto’s, teksten, documenten en de huisstijl van Baloise. Tevens, hebben we de front end ontwikkeling gedaan voor elks van deze pagina’s die zowel desktop als mobile compliant moesten zijn. Naast de ontwikkeling van deze pagina’s, waren we ook verantwoordelijk voor de set-up en begeleiding van online marketing.

Hybrid Agency Team

Performance Audit

Op zoek naar een hoger online rendement?

Benieuwd of je vandaag het maximale resultaat uit je online inspanningen haalt? Laat onze experts je volledige digitale aanpak doorlichten en ontdek hoe er voor eenzelfde budget meer lead vergaring of meer verkoop mogelijk is.

Veelgestelde vragen

Hoe kan Hybrid me helpen?

Hybrid koppelt de juiste mensen aan jouw digitale projecten. Dankzij onze unieke aanpak kunnen onze klanten kort op de bal spelen, binnen je middelen en mét maximum resultaat.

Welke diensten biedt een online marketing bureau aan?

Hybrid helpt je op verschillende manieren: we creëren een digitale strategie op maat van jouw doelstellingen, zorgen voor trafiek en conversie, visualiseren en analyseren data, en bouwen websites die écht werken.

Hoe werkt de KMO-portefeuille voor online marketing advies?

Hybrid is geregistreerd dienstverlener van de KMO-portefeuille. Dat betekent dat KMO’s voor advies omtrent online marketing en digitale strategie aanspraak kunnen maken tot 30% terugbetaling op de kosten van deze diensten.