Blog

Subaru plaatst Hybrid in z’n driver’s seat

Subaru plaatst Hybrid in z’n driver’s seat
Conversie Optimalisatie | Digitale groei | Nieuws | Online Strategie | 18 december 2022

Subaru is al ruim zestig jaar autofabrikant en al meer dan 40 jaar actief in de Benelux. Het merk maakt deel uit van het wereldomvattende Subaru Corporation, een concern dat zich niet alleen met de productie van auto’s bezighoudt, maar ook met die van vliegtuigen, openbare vervoersmiddelen o.a. treinen en industriële producten. Kortom: Subaru is niet zomaar een merk. Subaru is een wéreldmerk!.

Om de consument in de Benelux te begeleiden in hun zoektocht naar een nieuw voertuig zet Subaru verder in op digitale marketing. Logisch, aangezien in de automotive sector de buyer journey steeds meer naar een online journey evolueert.

Na een test van 3 maanden met een overtuigend resultaat kiest Subaru resoluut voor Hybrid als digitale partner om in nauwe samenwerking met het team van Subaru Benelux te voorzien in extra showroom trafiek en een hoger volume van testrit aanvragen. Naast het optimaliseren van dit acquisitieproces wordt ook een lead nurture strategie uitgerold. Een wagen kopen doe je namelijk niet van vandaag op morgen, en niet elk jaar opnieuw.

Zo mag Hybrid met Subaru een mooie partner aan de portefeuille toevoegen. Hybrid telt vandaag 52 klanten in het Taas model waaronder Baloise, Ava, Maxi Zoo, Gamma, Twice as Nice, Experience Antwerp, M-Design, Engels, Concertgebouw Brugge, USG people, Java coffee, IKO, X2O en vele anderen.

Benieuwd naar jouw online opportuniteiten? Onze marketing experten helpen je graag verder!
Blog

Overige blogartikels

Verder lezen? Ontdekt meer over onze expertises in onderstaande blog artikels!

Waarom wij tien keer meer investeren in het opleiden van talent dan het gemiddelde Belgische bedrijf

Meer weten