Experience Antwerp partnert met Hybrid

Experience Antwerp

Experience Antwerp lanceert boekinsgplatform en kiest voor Hybrid als digitale partner 

Event- en marketingbureau Zanzibar lanceerde in opdracht van de stad Antwerpen Experience Antwerp.

Een overkoepelend boekingsplatform waarop bezoekers hun bezoek aan Antwerpen kunnen plannen en meteen tickets kunnen kopen voor een brede waaier aan toeristische activiteiten. Zanzibar, dat hiervoor een samenwerking van 6 jaar met de stad aangaat, mikt op de dag- en weekend toeristen die tijdens hun bezoek aan de stad verschillende culturele of ontspannende activiteiten willen combineren.

Op 23 december 2020 ging het platform live; weliswaar met een door Covid beperkt aanbod. 

Experience Antwerp zocht voor dit ambitieuze project een partner met online kennis en expertise.  

Met Hybrid vond het een partner die voor de termijn van 6 jaar een expert team op maat installeert. Dat beide partijen de liefde voor Antwerpen delen is natuurlijk de kers op de taart.

Naast het ontwikkelen van het design en de frontend van het nieuwe ticketing platform staat het multidisciplinaire team van Hybrid in voor het aantrekken van kwalitatieve online bezoekers (particulieren én verenigingen) en het genereren van online ticket sales. 

Gezien de gekende omstandigheden start het partnership vandaag op met een part-time Taas-team. De ambitie van beide partijen is om dit de komende jaren op te schalen. 

Check zeker https://experienceantwerp.be/