Case

Mobiliteitsbudget Webdesign & WordPress – De Lijn

Mobiliteitsbudget Webdesign & WordPress – De Lijn
Webdesign -en development | 20 juli 2022

De klant

Vlaams Transportbedrijf De Lijn, is een bedrijf dat wordt gerund door de Vlaamse overheid in België om het openbaar vervoer te voorzien. De Lijn werd opgericht in 1991 nadat de openbaarvervoerbedrijven van Antwerpen en Gent samensmolten met het Vlaamse deel van de NMVB.

De opdracht

Een website voorzien waarbij bedrijven de eerste informatie krijgen over de mogelijkheden om De Lijn in te zetten in het mobiliteitsbudget van hun werknemers. Tevens deze bedrijven overtuigen om vrijblijvend contact op te nemen met De Lijn voor een persoonlijk gesprek.  Daarbij was het noodzakelijk voor De Lijn om zelf snel teksten, foto’s te beheren en toe te voegen.

Oplossing

Voor dit project hebben we besloten om een WordPress website te bouwen. Tevens hebben voor dit project wireframes en een design op maat gemaakt op basis van de styleguide van De Lijn. Naast de ontwikkeling van deze pagina’s, waren we ook verantwoordelijk voor de set-up en begeleiding van online marketing.

Vraag performance audit aan

Performance audit

Op zoek naar een hoger online rendement?

Benieuwd of je vandaag het maximale resultaat uit je online inspanningen haalt? Laat onze experts je volledige digitale aanpak doorlichten en ontdek hoe er voor eenzelfde budget meer lead vergaring of meer verkoop mogelijk is.

Veelgestelde vragen

Hoe kan Hybrid me helpen?

Hybrid koppelt de juiste mensen aan jouw digitale projecten. Dankzij onze unieke aanpak kunnen onze klanten kort op de bal spelen, binnen je middelen en mét maximum resultaat.

Welke diensten biedt een online marketing bureau aan?

Hybrid helpt je op verschillende manieren: we creëren een digitale strategie op maat van jouw doelstellingen, zorgen voor trafiek en conversie, visualiseren en analyseren data, en bouwen websites die écht werken.

Hoe werkt de KMO-portefeuille voor online marketing advies?

Hybrid is geregistreerd dienstverlener van de KMO-portefeuille. Dat betekent dat KMO’s voor advies omtrent online marketing en digitale strategie aanspraak kunnen maken tot 30% terugbetaling op de kosten van deze diensten.