Webdesign -en development
Webdesign & WordPress ontwikkeling – Ballon Media

Case

Webdesign & WordPress ontwikkeling – Ballon Media

Webdesign & Wordpress ontwikkeling - Ballon Media

De klant

Ballon Media is dé toonaangevende uitgever van kinderboeken en strips in Vlaanderen en Nederland. Naast vele eigen producties verzorgen ze ook de Nederlandstalige publicaties van zowat alle Frans-Belgische top-uitgeverijen. Ballon Media verdeelt al die boeken ook zelf in Vlaanderen en Nederland.

De opdracht

Voor het 10- Jarige bestaan van Ballon Media een e-commerce site opzetten met een gelimiteerd aantal producten.

Onze aanpak

Gezien de gewenste standaard functionaliteiten, het beperkte productaanbod en de wens om een budgetvriendelijke en toch schaalbare oplossing naar voor te schuiven opteerden we voor een ontwikkeling in WordPress – Woocommerce.

Naast de standaard aankoop functionaliteiten werd ook een integratie met Mollie als betaalproviders voorzien en koppelde we met ShopWeDo, de fulfilment partner voor het order picken en verzenden van pakketten. Tevens werden mails en facturen uitgewerkt volgens de bestaande huisstijl van de klant.

Hybrid Agency Team

Performance Audit

Op zoek naar een hoger online rendement?

Benieuwd of je vandaag het maximale resultaat uit je online inspanningen haalt? Laat onze experts je volledige digitale aanpak doorlichten en ontdek hoe er voor eenzelfde budget meer lead vergaring of meer verkoop mogelijk is.

Veelgestelde vragen

Hoe kan Hybrid me helpen?

Hybrid koppelt de juiste mensen aan jouw digitale projecten. Dankzij onze unieke aanpak kunnen onze klanten kort op de bal spelen, binnen je middelen en mét maximum resultaat.

Welke diensten biedt een online marketing bureau aan?

Hybrid helpt je op verschillende manieren: we creëren een digitale strategie op maat van jouw doelstellingen, zorgen voor trafiek en conversie, visualiseren en analyseren data, en bouwen websites die écht werken.

Hoe werkt de KMO-portefeuille voor online marketing advies?

Hybrid is geregistreerd dienstverlener van de KMO-portefeuille. Dat betekent dat KMO’s voor advies omtrent online marketing en digitale strategie aanspraak kunnen maken tot 30% terugbetaling op de kosten van deze diensten.