Zeg maar … Hybrid!

Terug aan het werk, back to school … september is altijd het begin van iets nieuws.
Voor ons Hybrid-team is dat niet anders, want we hebben groot nieuws!

Echt rustig kon je onze zomer niet noemen. Er kwamen drie enthousiaste collega’s bij, we verhuisden naar een gloednieuw kantoor in ‘t Stad en … we werkten volop aan onze nieuwe identiteit! Want vanaf nu mag je ons Hybrid noemen. Deze nieuwe naam drukt uit wie we willen zijn: jouw digitale match, een gedreven expertteam op maat van jouw digitale noden op elk moment.

Inderdaad: de ‘Media’ gooien we overboord. Maar net zoals onze naam toch nog een beetje herkenbaar blijft, behouden we al het goede waarvoor we gekend zijn. Voor onze huidige klanten verandert er dus niet veel: we blijven ons elke dag dubbel plooien om hun digitale doelstellingen waar te maken. Maar naar ons gevoel werd het ook tijd om onze aanpak eens scherp te stellen naar de buitenwereld toe.

Het woord ‘Media’ stamde nog uit onze beginjaren. Toen legden we vooral de focus op de technische benadering om websites, applicaties, zelf ontwikkelde tools en zelfs eigen platformen op te leveren. In de daaropvolgende jaren onderbouwden we onze services meer en meer met een data-driven benadering. Toen was dat nog redelijk nieuw, vandaag is dat niet meer dan zelfsprekend. Digitale performance marketing is sowieso technisch en data-driven.

Digitale uitdagingen van nu en morgen

‘Hybrid’ zegt het dan weer helemaal. Onze échte toegevoegde waarde zit in onze mensen, stuk voor stuk gedreven professionals met sterke digitale expertise. Die willen we op een hybride manier inzetten om voor jullie, onze klanten, het onderste uit de kan te halen. Meer dan ooit zijn we een ‘mensen-boîte’ waar ambitieuze, gepassioneerde online marketeers gebeten zijn door jouw digitale groei.

Onze nieuwe naam geeft perfect weer hoe we, samen met jou, de digitale uitdagingen van vandaag én morgen willen aangaan. Omdat niet alleen de digitale wereld, maar ook de consument steeds meer hybride wordt. Maar des te meer omdat we ervan overtuigd zijn dat een hybride partnership in de vorm van TaaS (Team as a Service) het antwoord is op digitale verandering.

‘Pin drop’ op een nieuwe hotspot

Je kon het hierboven trouwens al lezen: sinds kort is onze uitvalsbasis verschoven van Niel naar Antwerpen. Onze nieuwe hotspot is inspirerend, makkelijk te bereiken en biedt alle ruimte om te groeien, te leren en nauw samen te werken. Met de komst van drie nieuwe collega’s – en nog een heleboel andere die onderweg zijn – werd het trouwens hoog tijd om te verkassen.  

Wie onze nieuwe stek al eens bezocht, heeft vast gemerkt dat we nog volop bezig zijn aan de inrichting. Geen nood: de uitnodiging voor de officiële opening komt er binnenkort aan!

Go Hybrid! 

Ben je benieuwd naar onze aanpak? Neem snel een kijkje naar onze cases!