Hij heeft een passie voor Paid Advertising en is een echte Apple-freak. Ontmoet Bjarne, onze nieuwste aanwinst.

Bjarne @ Hybrid

Na zijn opleiding Cross Media Management aan de Karel de Grote-hogeschool, en online marketing stages bij Only Humans en Domino’s Pizza besloot Bjarne ons team te vervolledigen. Als all-round online marketeer weet hij raad met het opzetten en optimaliseren van paid campagnes, het uitwerken van contentkalenders en het optimaliseren van websites voor SEO.

Bjarne, gefascineerd door paid advertising

Gedreven Apple-freak

En dat is nog maar het begin. Als we aan Bjarne vragen waar hij zichzelf in de toekomst ziet, antwoordt hij gedreven dat hij zich verregaand wil specialiseren in paid advertising. Daarnaast wil hij ook zijn algemene kennis over online marketing verruimen.

“Het leuke aan deel uitmaken van team Hybrid is dat we elkaar helpen en motiveren. We focussen steeds op het laten groeien van het algemene kennisniveau van het team.” Daarom is één van zijn doelstellingen ook om zo snel de kneepjes van het vak te leren kennen, zodat hij zijn kennis kan doorgeven aan nieuwe collega’s.

Een passie voor online marketing is maar één van de dingen die Bjarne kenmerken. Hij schudt zomaar de spectaculairste sneltoetsen uit zijn mouw en weet als geen ander hoe je het meeste kan halen uit je Macbook, een echte Apple-fanboy (freak) als je het ons vraagt. Als hij niet aan het gamen is kan je hem in het weekend al wel eens tegenkomen op een gezellig terrasje in Antwerpen.

En ohja, hij leidt aan FOBO (Fear of being offline), en dat vinden wij alvast een groot pluspunt. 😉

Wil jij, net als Bjarne, deel uitmaken van het dynamische Hybrid-team? Solliciteer snel en misschien ben jij binnenkort onze nieuwe collega!