Op zoek naar jouw digitale match?
Waarom zou je Hybrid overwegen als jouw digitale partner? Neem je checklist bij de hand en doorloop de 10 belangrijkste vragen die je jezelf moet stellen wanneer je zoekt naar een nieuw online marketing bureau. Hieronder vind je meteen 10 antwoorden waarom Hybrid ook voor jouw bedrijf de perfecte digitale match kan zijn.
1. Speelt Hybrid voldoende in op jouw business en eigen doelstellingen?
Bij Hybrid geloven we sterk in een TaaS-aanpak waarbij er geen kant-en-klare dienst of product wordt voorgeschoteld maar waarbij de targets en de conversiewaarde worden bepaald in nauw overleg met de klant. Het gaat ons om het bepalen van je echte KPI’s en doelstellingen… geen ‘vanity’ KPI’s die enkel mooi lijken op papier. Eens samen afgeklopt vormen de doelstellingen het kompas waarop ons team vaart. Al wat we doen staat in functie van het resultaat.
2. Hoe transparant is Hybrid over de aanpak en gegevensuitwisseling?
Voor ons is transparantie over de manier van werken een evidentie…. meer nog, het is één van onze core values! Zonder openheid en transparantie is er geen samenwerking, zonder samenwerking is er geen partnership. Zonder die 1 + 1 = 3 is maximaal rendement onmogelijk. Hoe gebeurt dat in de praktijk?
- Periodieke overlegmomenten via videocall
- Gedeelde to do sheets en planningen
- Vanaf dag 1 is een real-time dashboard beschikbaar dat de belangrijkste KPI’s weergeeft
- Timetracking waardoor planning en prestatie 100% transparant is
- Jullie zijn welkom op ons kantoor om te komen meewerken, wij ook bij jullie
- F2F strategische meetings per kwartaal
- en alles wat je verder nog nodig hebt om tot een gezond partnership te komen
3. Wat zijn de specialisaties van Hybrid?
Wij zijn een full service digital agency en bieden volgende diensten aan:
- Online strategie
- Trafiek & conversie
- Datavisualisatie & analyse
- Webdesign & development
Wat ons uniek maakt is onze flexibele TaaS aanpak.
4. Deelt Hybrid haar kennis met de klant?
Wij doen volop aan ‘knowledge sharing’ met de klanten. Eén van de leukste rollen die ons team voor jouw bedrijf kan spelen is die van trainer of opleider. We stellen graag onze kennis en expertise ter beschikking, op maat van wat je nodig hebt. Verwacht van ons geen wollige theorie maar concrete praktijk! Eén-op-één workshops staan ook op het programma.
Je volgt by the way dezelfde training die onze eigen marketeers ook intern volgen in onze eigen Hybrid academy.
Naast deze trainingen organiseren we geregeld events en knowledge sessies – bv over RoaS – check ons Social Media of schrijf je in op onze Digitale Boost om op de hoogte te blijven.
5. Hoe zien de website en de sociale media van Hybrid eruit?
Op de website van Hybrid vind je onze manier van werken terug en ontdek je waarom wij zo sterk geloven in het TaaS-model. De cases onthullen een resultaatgerichte aanpak waarbij de behoeften van de klant topprioriteit zijn.
6. Wat is de omvang van team Hybrid?
Hybrid is een sterk groeiend team dat bestaat uit online marketeers, sales professionals, SDR’s, projectleiders, developers en strategen. We vormen een krachtig geheel van meer dan 20 experts. Ga je met Hybrid in zee, dan krijg je één contactpersoon toegewezen zodat je niet van het spreekwoordelijke kastje naar de muur wordt gestuurd. Deze contactpersoon vormt de brug met je team op maat. Indien nodig treden onze diepte-experts natuurlijk graag op de voorgrond en in eerste lijn. Alles is mogelijk op dat vlak…wij werken steeds in functie van een perfecte digitale match. Efficiëntie is daarbij key.
7. Doet Hybrid zelf aan online marketing en hoe?
Does a bear shit in the woods? Naast de traditionelere kanalen als SEO, search en Facebook ads is content- en inboundmarketing voor ons zelf van levensbelang. Zonder marketing, geen leads. Zonder leads geen klanten. Zonder klanten geen Hybrid.
We trachten daarnaast ook steeds innovatief te blijven en nieuwe ideeën en insteken te testen. Onze eigen marketing vormt zo een uitgebreid speelterrein en perfect laboratorium. Wat niet werkt.. hebben we toch maar geprobeerd. Wat werkt schalen we op en passen we ook toe voor onze partners!
8. Investeert Hybrid voldoende in zichzelf?
Voldoende ja… maar we willen meer ????
20% van onze tijd wordt sowieso gereserveerd voor training, opleiding, coaching on the job, seminaries etc. Elke medewerker beschikt over een eigen PDP (Personal Development Plan) – zo loopt persoonlijke groei hand in hand met de groei van Hybrid. Investeren in Hybrid = investeren in onze mensen.
Dat deze mensgerichte aanpak werkt bewijzen onze meer dan 40 partnerships. In 2018 wonnen we ook de Data Driven YMCE een mooie externe erkenning.
9. Hoeveel ervaring heeft Hybrid met klanten uit jouw sector?
Wil je weten in welke sectoren wij reeds actief zijn? Ontdek de cases van de klanten die wij reeds gelukkig maken of vraag naar referenties uit jouw sector. Voor elke sector hebben we een digitale match.
10. Wat zijn de tarieven van Hybrid?
We werken met twee verschillende tarieven.
- Project based
- Partnership based
Vanzelfsprekend is het partnership based tarief het voordeligst. Dit passen we toe in al onze lange termijn partnerships. Daarbij hanteren we een flat fee per uur. (voor alle diensten en expertise levels)
Wil je zelf de stap zetten en samenwerken met Hybrid? Neem dan contact op. We verdiepen je graag verder in onze manier van werken.