Bol, Zalando, Amazon, eBay… maar ook Decathlon, Kruidvat, INNO, La Redoute & Fnac.
Marktplaatsen zijn hot.
Cijfers van Becom geven aan dat brands die verkopen via hun eigen digitale kanalen in combinatie met Marktplaatsen hun reach drastisch verhogen.
Maar hoe ga je als brand of retailer nu best te werk? En zijn marktplaatsen überhaupt wel te overwegen in jouw digitale strategie? Iedereen is erover bezig en als je de marktplaatsen zelf mag geloven, ben je in een vingerknip online….maar is dit effectief zo? Wat zijn de valkuilen en verborgen kosten om deze sales kanalen te ontginnen?
Steven Van Den Ouweland, co-founder van Distrilink, neemt je in een interactieve sessie van 90 minuten mee doorheen de grootste uitdagingen en hoe je daar in de praktijk gepast mee kan omgaan.
Echter, de uitdagingen en verborgen kosten kunnen overweldigend zijn. Deze sessie biedt praktische inzichten en strategieën, gebaseerd op echte ervaringen en best practices, direct van de experts bij Distrilink. Of je nu pas begint of al een gevestigde online aanwezigheid hebt, deze inzichten zijn cruciaal voor je digitale succes.
Deze interactieve sessie is ideaal voor merkeigenaren, CMO’s, en digitale marketing professionals die overwegen om marktplaatsen te integreren in hun verkoopstrategieën.
Deze infosessie vindt plaats op 26 november 2024 te Antwerpen. We voorzien ontvangst vanaf 9.00u – de sessie zelf start om 9.30u en duurt 1,5 uur + vragen. We schatten, afhankelijk van Q&A af te ronden tegen 11.30u.
Voor bestaande klanten van Hybrid is deze masterclass gratis.
Voor nieuwe geïnteresseerden bedraagt het tarief € 50 ex btw per persoon.
Hybrid kantoren, Mechelsesteenweg 203, Antwerpen.