Vraag nu je op maat e-commerce performance audit aan

Doe de check! Optimaliseer jouw e-commerce marketing en wees 100% zeker dat je geen potentieel onbenut laat.

De Belgische e-commerce markt groeit gestaag, ondanks diverse uitdagingen. Voor webshop eigenaren zoals jij, wordt het echter steeds complexer om dit groeiende potentieel te benutten.

De kosten voor grondstoffen, lonen en advertenties nemen toe. Marketing evolueert naar een meer technische en digitale vorm. Privacywetgeving en het uitfaseren van cookies maken het bereiken van je online doelgroep complexer. En laten we de voortdurende wijzigingen in Google’s algoritmes en de opkomst van AI niet vergeten.

Het is de kunst om te groeien terwijl je je rendement optimaliseert – de ultieme doelstelling voor elke e-commerce ondernemer.

Laat je huidige e-commerce marketingstrategie evalueren en ontdek:

  1. Of je advertentiebudget effectief wordt besteed en maximaal rendeert.
  2. Of er onbenut potentieel is waardoor je omzet misloopt.
  3. Welke concrete kansen er zijn om je concurrenten te overtreffen.
  4. Welke quick wins direct een positieve impact kunnen hebben.

Ontdek de realistische businesscases voor zowel de korte als lange termijn en zet een stap richting geoptimaliseerde groei en rendement.

Hybrid Agency Team

E-commerce Performance audit

Mogelijk vanaf € 3120 ex btw

Waarom kiezen voor onze e-commerce audit?

De afgelopen jaren mochten we meer dan 100 webshops in de diepte auditeren. Gemiddeld genomen, zorgden we voor een rendementsverbetering van 17 %.

We zijn dus prima geplaatst om je huidige aanpak objectief in kaart te brengen, te benchmarken en te challengen op volgende domeinen:

  • (Digitale) Marketing strategie
  • Reporting: track je de juiste KPI’s en worden deze correct gemeten?
  • Touchpoints & kanaalkeuze: klopt je online klantreis en zet je de juiste kanalen in? We nemen SEO, Paid advertising, Social Media, Database & Email en conversie-optimalisatie onder de loep.
  • Budgetallocatie: zet je je budgetten vandaag op de juiste manier in?
  • Campagne beheer: presteren je Google, Meta & andere campagnes maximaal?
  • Team-setup: heb je de juiste skills en competenties rond je verzameld?
  • Tool-stack: gebruik je de juiste Tools voor succes?
E-commerce audit

Wat Krijg Je?

Je ontvangt concrete, actiegerichte aanbevelingen die zijn ontworpen om jouw ROI onmiddellijk en op de lange termijn te verhogen. Elk advies is op maat gemaakt, gebaseerd op een grondige analyse van jouw specifieke webshop en markt.

Je kunt zelfstandig met deze inzichten aan de slag, of kies ervoor om samen met ons een synergie te creëren waarbij 1+1 gelijk is aan 3.

Door ervaren e-commerce marketeers

Uitgevoerd en toegelicht door gecertificeerde e-commerce marketing vakmensen.

Realistische kijk

We nemen jouw huidige aanpak onder de loep alsof het over onze eigen webshop gaat. Verwacht van ons eerlijke feedback, goed of minder goed…

Meteen rendement verbeteren

Op basis van onze analyse adviseren we je tastbare quick wins die onmiddellijk een rendementsverschil zullen betekenen. Deze analyse wordt zo een risicoloze investering.

ROI op lange termijn

Hanteer je de juiste strategie? Zijn je tools en campagnes correct opgezet en geoptimaliseerd? Maakt jouw organisatie duurzaam succes mogelijk? We bezorgen je een concreet actieplan die je ROI op lange termijn verbetert.

  • Intake en toegang tot tools en data

    We starten steeds met een intake waarbij jullie doelstellingen en huidige aanpak in kaart wordt gebracht. Tevens worden de nodige toegangen tot de verschillende relevante tools en platformen in alle discretie aan Hybrid verleend zodat we in de data kunnen duiken. Na het uitvoeren van de audit wordt ons deze toegang opnieuw ontzegd.

  • Audit

    We voeren vervolgens de audit uit op alle relevante, digitale performance kanalen, met een focus op Tracking & Analytics, Paid advertising, SEO; ook content, e-mail, social en conversie (UX/UI) komt waar relevant aan bod.

  • Presentatie en rapport

    Na afloop van de audit ontvang je van ons een uitgebreid rapport met concrete aanbevelingen op vlak van strategie, organisatie en executie en strategie. We lijsten bovendien alle quick wins op die je de mogelijkheid bieden om meteen een beter rendement uit je online inspanningen te halen. Indien gewenst lichten we de resultaten en aanbevelingen graag persoonlijk toe.

  • Next steps ?

    Jouw team of huidige partners kunnen meteen aan de slag met de inzichten – uiteraard kan je ons de vraag stellen om te helpen 😉

Wat is je investering in deze audit?

Voor deze diepgaande e-commerce analyse en op maat audit document is de standaardprijs € 3120 ex btw*

We voorzien binnen dit budget

  • intake gesprek en begeleiding tijdens het verlenen van tijdelijke toegang tot jullie data en accounts
  • we analyseren je digitale marketing aanpak en potentieel en dit in de voornaamste taal (voor de kanalen die taalgevoelig zijn)
  • je ontvangt van ons een uitgebreid rapport (+45 pagina’s) inclusief aanbevelingen, een business case en concrete to do’s

Je kan daarenboven opteren om

  • extra talen, landen of concurrenten onder de loep te nemen ( tarief is afhankelijk van het aantal, contacteer ons om de mogelijkheden te bespreken)
  • de toelichting van het rapport face-to-face in te plannen met één van onze consultants ( € 650 ex btw)

 

* subsidie via KMO-Portefeuille mogelijk waardoor je tot maximaal 30% kan betalen via KMO-Portefeuille

* Indien de audit geen tastbare actiepunten voor een hoger online rendement oplevert, nemen wij de kosten integraal op ons. En ontvang je bovendien welgemeende complimenten 😉 You can only win.

Hybrid Agency Team
KMO-portefeuille

Boek een vrijblijvende call

Meer informatie over onze performance audit?