Hybrid groeit en gaat op zoek naar 8 nieuwe digitale collega’s

Hybrid zal dit jaar nog 8 online marketeers rekruteren die klaar zijn om een stap hogerop te zetten. Hiermee zet Hybrid de weg naar 35 medewerkers vastberaden in.

Als digitale agentschap dat ambitieuze bedrijven ondersteunt in online leadgeneratie en e-commerce, kende we de afgelopen twee jaar een steile groei.

Met ons unieke TaaS model, waarbij mensen en teams centraal staan, biedt Hybrid een flexibele oplossing voor de digitale complexiteit waar veel bedrijven vandaag, meer dan ooit, mee worstelen.

Johan Elias, CEO, licht toe “Het voorbije jaar hebben we opnieuw fors geïnvesteerd in onze academy en dat zullen we ook de komende jaren blijven doen.  Talenten ontwikkelen via een meerjaren traject in zowel hard- als soft skills blijkt voor ons de meest duurzame formule om te groeien.  T-shaped senior profielen zijn nu eenmaal dun gezaaid maar ambitieuze millennials op zoek naar een omgeving waar ze de beste in hun vak kunnen worden niet.  In het kader van het 5 jarige groeiplan bereiden we momenteel ook de aankoop van een eigen campus voor, een mijlpaal waar we met z’n allen naar uitkijken.”

Het afgelopen jaar verwelkomde Hybrid nieuwe klanten als X2O, Delorge, Subaru, Sleeplife, M-Design en Experience Antwerp. Ook binnen de 45 bestaande partnerships was er een mooie groei bij onder meer AVA, Baloise en Maxi Zoo.

Benieuwd naar jouw online opportuniteiten? Onze marketing experten helpen je graag verder!

Related Posts